AKV Coşkulu Bir Törenle 65. Dönem Mezunlarını Uğurladı
AKV Coşkulu Bir Törenle 65. Dönem Mezunlarını Uğurladı
Gölcük Anadolu Kalkınma Vakfı (AKV) Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, okul bahçesinde düzenlenen görkemli bir törenle 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezunlarını geleceğe uğurladı. Bu yıl 65. dönem mezunlarını veren okulda, öğrenci ve velilerin heyecanı gözlerinden okundu.
Gölcük Anadolu Kalkınma Vakfı (AKV) Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, okul bahçesinde düzenlenen görkemli bir törenle 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezunlarını geleceğe uğurladı. Bu yıl 65. dönem mezunlarını veren okulda, öğrenci ve velilerin heyecanı gözlerinden okundu.
Okul bahçesinde gerçekleştirilen organizasyonun sunuculuğunu okulun öğretmenlerinden Ayla Uludağ Taşkın ile Ömer Faruk Özdemir üstlendi. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Sunucuların akıcı sunumu ve tören akışındaki düzen, katılımcıların beğenisini topladı.
Okul Müdürü Mehmet Oğuzhan Erdem’den Geleceğe Yönelik Mesajlar
Törenin açılış konuşmasını gerçekleştiren Okul Müdürü Mehmet Oğuzhan Erdem, konuşmasında öğrencilerin dört yıllık serüvenine değindi. Erdem, “Gözümüz gibi baktığımız, büyük emeklerle yetiştirdiğimiz evlatlarımızı bugün yeni bir hayata uğurlamanın gururunu yaşıyoruz. Onları Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, vatanını, bayrağını ve milletini seven, mesleki anlamda tam donanımlı birer birey olarak yetiştirmek için tüm kadromuzla gayret gösterdik. Yolunuz ve bahtınız açık olsun ” dedi.
Plaketler Verildi, Emanetler Devredildi
nem boyunca gösterdiği üstün başarıyla okul birinciliğini göğüsleyen Kübra Kabalak, plaketini gururla alarak adını mezuniyet kütüğüne çaktı. Okul birincisi Kübra Kabalak’ın konuşmasının ardından okulun en anlamlı geleneklerinden biri olan bayrak ve flama devir teslim törenine geçildi. Kabalak, şanlı Türk bayrağını ve okul flamasını, gelecek yıl gururla dalgalandırmak üzere 11. sınıf öğrencilerinden Ayşenur Kaya ve Yağmur Altun’a sahneye davet ederek emanet etti. Kutsal emanetleri teslim alan alt sınıf öğrencileri, bayrak ve flamayı her zaman en yüksekte taşıyacaklarına söz verdi.
Törenin son bölümünde tüm mezun olacak öğrenciler sonsuz minnet borçlu oldukları Atalarına söz vermek üzere sahneye çıktı. İlk olarak okul öğrencilerinden Münevver Özcan, alandaki herkesi duygulandıran gür bir sesle “Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi”ni okudu. Hitabenin ardından, gençlerin Ata’ya olan sarsılmaz bağlılığını dile getirmek ve Ata’nın öğüdüne karşılık vermek üzere sahneye Sümeyye Gökçe çıktı. Sümeyye Gökçe’nin öncülüğünde tüm mezunlar, tek bir ağızdan coşkuyla “Gençliğin Ata’ya Cevabı”nı okuyarak velilerin ve öğretmenlerin gurur dolu bakışları altında Ata’ya bağlılıklarını dile getirdiler.
10. Yıl Marşı Eşliğinde Kep Atma Heyecanı
Anlamlı yeminin ardından okulun 7 farklı mesleki alanından mezun olan öğrencilere sınıf öğretmenleri ve alan şefleri tarafından mezuniyet belgeleri tek tek takdim edildi. Törenin finalinde ise coşkulu bir şekilde seslendirilen “10. Yıl Marşı” eşliğinde tüm öğrenciler keplerini havaya fırlatarak mezuniyet sevincini doyasıya yaşadı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

