LASTİK İŞ

BİR MİLYON İMZA HEDEFLİYORUZ

Asayiş 02.05.2018 - 17:13, Güncelleme: 31.05.2021 - 18:16

Saadet Parti İlçe Başkanı Yaşar Yıldız, Milletvekili aday adayları İbrahim Akgündüz ve Nihat Yıldız Gazetemizin Genel Yayın Yönetmeni Ersin Akboyun’u ziyaret etti. Başkan Yıldız “hedefimiz bir milyon imza toplamak”dedi.

Saadet Parti İlçe Başkanı Yaşar Yıldız, Milletvekili aday adayları İbrahim Akgündüz ve Nihat Yıldız gazetemizin genel yayın Yönetmeni Ersin Akboyun’u ziyaret etti. Başkan Yıldız “hedefimiz bir milyon imza toplamak”dedi. İLÇE SEÇİM KURULUNA BEKLİYORUZ Saadet Partisi’nin Gölcüklü milletvekili aday adayları İbrahim Akgündüz ve Nihat Yıldırım, Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu için, Türkiye genelinde 100 bin değil, 1 milyon imza kampanyası başlattıklarını duyurarak, ‘’Halkımızı 4-9 Mayıs tarihleri arasında, Cumartesi ve Pazar günleri dahil, Gölcük Adliyesi İlçe Seçim Kuruluna bekliyoruz’’ açıklaması yaptılar. TÜRKİYE İÇİN BİR ARAYA GELDİK  Gazetemizi ziyaret ederek kampanya hakkında bilgiler veren SP Milletvekili adayı İbrahim Akgündüz; CHP, Saadet Partisi, İYİ Parti ve Demokrat Parti tarafından oluşturulan koalisyonunda memnuniyet verici olduğunu belirterek; ‘’Son dönemde Türkiye’de kucaklayıcı yapısıyla milletin gönlünde taht kuran Temel Karamollaoğlu’nun Cumhurbaşkanlığı adaylığı için Gölcüklü seçmenlerimizden destek istiyoruz. Oy versin vermesin bütün seçmenimizi, bizim bu noktadaki kucaklayıcı üslubumuzla, 4 parti tarafından kurulan ittifakla, Türkiye için bir araya geldiklerini gördük. Herkes kendi partisine oy vereceği için bir zararı da yok! Biz daha önce de CHP ile yapılan koalisyonlarla bu memlekete çok hizmet yaptık’’ dedi. GENEL BAŞKANIMIZ GÜZEL BİR ÇIĞIR AÇTI Akgündüz; ''Milleti kutuplaştıran, ötekileştiren bir yapı yerine, kucaklayıcı projeler yarışsın, hep birlikte kendi koltuğumuz için değil, Türkiye’nin sorunları için gayret edelim düsturuyla Genel başkanımız güzel bir çığır açtı. Bu manada Temel Karamollaoğlu’nun Cumhurbaşkanlığı adaylığı için Türkiye’de 1 milyon imzayı oraya götürme hedefi koyduk’’ dedi. ÜÇ NOKTADA ÇADIR KURULACAK 1 milyon imza kampanyası hakkında açıklamalarda bulunan Akgündüz; ‘’Gölcük’te Değirmendere Çınarlık Meydanı, Gölcük Anıtpark ve Gölcük Adliyesi önünde çadırlar kuracağız. Bunun dışında vatandaşlarımızdan isteyen olursa, evlerinden alıp, imza atmaya götüreceğiz. İnşallah en yüksek oranda Cumhurbaşkanı adayı olarak seçime girecek. Seçimde ikinci tura kalındığı takdirde tekrar görüşmeler olacak. İlk turda güçlü bir sesle seçime girmesi için imza başlattığımız imza kampanyası, 4-9 Mayıs tarihleri arasında sabah 08.00 ve akşam 20.00 saatleri arasında yapılacak. Saat 22.00’a kadar da sürse, imzalarını attırıp göndereceğiz. Bu konuda Gölcük halkının desteğini bekliyoruz’’ dedi. GÖLCÜK’DE HEDEF 10 BİN Akgündüz; ‘’İmza kampanyası kapsamında, Kocaeli’den 100 bin imza toplama hedefimiz var. Gölcük’te de bu manada hedeflediğimiz sayı 7000 civarında imza almamız gerekiyor. Gölcük hedefimiz 10 bin’’ açıklamasını yaptı. HAZIRLIKLAR TAMAM Saadet Partisi İlçe Başkanı yaşar Yıldız “Biz imza çalışmamız ile alakalı bütün hazırlıkları tamamladık. Listeler oluşturarak tek tek isimler üzerinde çalıştık. Biz bu imza çalışmamızı seçim günü sandıkta oy kullanıyor ciddiyetiyle icra edecek ve gücümüzü göstereceğiz. İmza vermek isteyen vatandaşlarımızdan, sürece dair yoğun sorular aldık. Bize olan bu rağbet değişimin garantisini veriyor. Allah'ın izniyle bu seçimde Saadet Partimiz iktidar olacaktır. Bizim hedefimiz yüz milyon imza toplamak”dedi. ESNAFI GEZİYORUZ Başkan Yıldız “Genel Başkanımızın Cumhurbaşkanı olMası için halkımızla, esnafımızla tek tek görüşüyoruz. Esnaflarımızın bize olan yaklaşımı ve olumlu tutumu bizleri memnun ediyor. saadet partisi bu seçimde çözüm olacak” dedi.

İLÇE SEÇİM KURULUNA BEKLİYORUZ

TÜRKİYE İÇİN BİR ARAYA GELDİK

GENEL BAŞKANIMIZ GÜZEL BİR ÇIĞIR AÇTI

ÜÇ NOKTADA ÇADIR KURULACAK

GÖLCÜK’DE HEDEF 10 BİN
HAZIRLIKLAR TAMAM
ESNAFI GEZİYORUZ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yenigolcuk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.