LASTİK İŞ
ismail

YILDIZLI ''YARIM KALMIŞ PROJELER KENTİ KOCAELİ''

Siyaset 29.06.2022 - 15:19, Güncelleme: 29.06.2022 - 15:19

CHP Kocaeli il Başkanı Harun Yıldızlı gazetemizi ziyaret etti.

CHP İL başkanı Harun Yıldız’lı ya ziyaretinde CHP kadın kolları Başkanı Songül Kaya, CHP il Yöneticisi İsmet İşeri, CHP ilçe Başkanı Fikret Gürel, Kadın Kolları Başkanı Mine Özcan İşeri, Belediye Meclis üyeleri ve parti yöneticileri eşlik ettiler.     İKTİDARA GELİN GEZELİM DİYORUZ GELMİYORLAR Başkan Yıldızlı, “biz sokaktayız. Geçen hafta pazara gittik. Otogara gittik. Başiskele’yi gezdik. Bu haftada Gölcük’deyiz. Basını geziyoruz. Daha sonra Çarşamba pazarına gideceğiz. Sokağa inelim diye siyasi partileri davet ettik fakat hiçbiri gelmedi. Gelemezler de herkes sıkıntıda, esnafta vatandaşta sıkıntıda. Saray ve etrafına göre sıkıntı yok. Ekonomi aldı başını gidiyor. Vatandaş artık tatile değil memleketine bile gidemiyor. Öğrenciler okul bitti bayram geliyor bilet fiyatlarının pahalılığından evlerine dönemiyorlar. Bir haftada mazato gelen zam 30 tl olmuş. Şeker uçtu gitti. Tarım yapılamaz hale geldi. Her sektörde sıkıntı var. Geçen hafta pazara gittik. 425TL ile bir gram meyve alamadık. Buradan iktidar yetkililerine sesleniyorum. Uykudan uyanın ve vatandaşın halini görün. Değişim için vatandaşlar bize katılsın. Biz sokaktayız, sesinizi duyurmak için buradayız”   KARPUZ DİLİMLE SATILIR HALE GELDİ Yıldızlı “ Vatandaş artık karpuz alamaz hale geldi. Esnaf karpuzu dilimle satıyor, meyvenin yarım kilosu 20 tl diye bağırıyor. Bir kilo fiyatını söylemeye utanıyor. Vatandaş çocuğuna meyve yediremez hale geldi” dedi.   YARIM KALMIŞ PROJELER KENTİ KOCAELİ Başkan Yıldızlı “Kentin özeline gelince bir haberler. Hayal satıyorlar. Havai fişek etkisi yapıyorlar lasmanlar. Lasmanlara para var icraat yok. Gölcük devlet hastanesi duruyor. İzmit Şehir hastanesi duruyor. Ekimde bitecekmiş şehir hastanesi inşallah biter. Ama yol yok. At arabası ile gider insanlar hastaneye artık. Tepeköy göleti duruyor. Kentsel dönüşüm Gölcük’de duruyor. İzmit’te ki de duruyor. Kentsel dönüşüm bizde bir tabir vardır eruk zamanı başlar. Halka karşı kulaklarını tıkamışlar. Duymuyorlar. En büyük sorun ulaşım bir metre metro yapamadılar. Bir tarafta Marmara denizi, bir tarafta Karadeniz, sapanca göllü, aynı zamanda Karte’pe var ama Kocaeli’de turizm geliri yok. Anlatmakla bitmeyecek yarım kalmış projeler kenti Kocaeli. Stad var yol yok. Havalimanı var yolcu yok. Plansızlar”dedi.   ALTILI MASA İKTİDARI KAZANARAK GALİP GELECEK Başkan Yıldızlı “Altılı masa Millet ittifakı bu seçimden iktidarı kazanarak galip gelecek. Altılı masaya bakınca Türkiye orada. Herkes orada. Baktığınız zaman ne istiyorlar hak hukuk adalet istiyorlar. Parlementer sistem istiyorlar. Türkiye’de hukukun üstünlüğünün, üstünlüğünün hukukunu istemiyorlar. Tek adam rejiminden kurtulmak istiyorlar. Bu durumdan memnun olan var mı?   SÖYLEYECEK SÖZLERİ YOK Başkan Yıldızlı “Ekonominin böyle gitmesiyle kimsenin ayakta kalma hali yok. Elektrik, su doğalgaz aldı başını gidiyor. Sürdürülebilir durum yok. Onlara göre her şey güllük gülüstanlık. Habire toplaşıyorlar bilmem kaçıncı danışma gelin birde pazarda toplanın da görelim. Esnaf ne diyor. Vatandaş ne diyor sorun. Ama çıkamazlar. Gelin dedik gelmiyorlar. Çünkü söyleyecek sözleri yok. Biz geliyoruz. Altılı masa Türkiye’de bir ilki geçiriyor. Biz Kocaeli’de bir ilki gerçekleştireceğiz” dedi.

İKTİDARA GELİN GEZELİM DİYORUZ GELMİYORLAR

KARPUZ DİLİMLE SATILIR HALE GELDİ

YARIM KALMIŞ PROJELER KENTİ KOCAELİ

ALTILI MASA İKTİDARI KAZANARAK GALİP GELECEK

SÖYLEYECEK SÖZLERİ YOK

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yenigolcuk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.